Miraay_123 Mantı, bizim orada içine kıyma dışında farklı birşey konuluyor. Oluyor adı gayduma tabi normalde mantı gibidir. Geçen yemek için yaptım yapmışken biraz fazla yaptım buzluğa attım. Onun dışında et kemik tavuk suyu attım.
Ya ben aklıma her geleni atıyorum sonradan elime geliyor.