demolishman Bugün 4.ay kontrolü vardı bebeğimin ocean demir damlası verdi dr. Ancak 5 damla yazdı ancak kg bası x2 damla diye biliyorum hangisini yapmalıyım bilemedim
mirazroj demolishman doktorum bana 16 damla ver dedi kilo çarpı 2 ama ben eczaneden alınca eczacım bana kilosu kadar ver dedi 16 damla fazla dedi
birerkekbirkizannesii demolishman doktorumuz bıze olcegı ıle ver dedı 0.5 0.5 1 ml dedı 1 yaşına kdr öyle daha kolay oluyor
yagizsmom demolishman ben de damla hesaplayamam valla 0.5 veriyorum sonra biraz daha çekip veriyorum 8 kilo
birerkekbirkizannesii eze33 evet en rahatı o sekılde oluyor durmayan bebege damla damla zor veremem yanı ben