emosss__ gizem6767 ama anne baba olarak minyonsunuz çocukta haliyle ufak tefek bir çocuk bence korkacak bişey yok. Zamanla gelişir zaten çokta küçük bir çocuk değil zaten
emosss__ gizem6767 biraz mama takviyesi de yapın zaten daha küçük mamayla destek olursanız belki gelişimi artar
gizem6767 emosss__ asla mama ıcmıyor hep çöp oldu mamalar keşke alsa da asla bırakmam daha kolay olur
ahlasmomm_ gizem6767 benim oğlum 1 hafta sonra 23 aylık olcak çok seçici belirli şeyleri yiyor iştahsız kilomuz 10 hiç doktor da öyle geride süt ver flan demedi ama hastalık zamanı olduğu için mayıs sonu anne sütü kes ddi
ahlasmomm_ gizem6767 bize de doktr mayıs sonu en geç haziran ilk haftası bıraksın dedi zaten iştahsız ve uzun zmndır hastalıkla uğraşıyoruz anne sütü alsın en azından ddi
gizem6767 coldplayy ilk defa gıtım zaten ama arkdsm köyde oturuyo 2 2 buçuk yasında kızına veriyodu tabıkı benmkı küçük daha aksamları uyurkn ver dedı yarısı su olsun dedı herkes yalnıs okuyo sanrm
coldplayy gizem6767 Hayır yanlış okumadım. İnek sütü çoğu uzman tarafından önerilmiyor. Ben 3 yaşındaki kızıma pankek, krep yaparken dahi kullanmıyorum. Şuan anaokulunda mecburen içiyor, bana kalsa çok istediği için ayda 1 kere falan ancak veririm.
yagmur35yy gizem6767 yani benim kızımla boyu ile kilo sadece 11 anne sütünü 16 aylıkken bıraktık yemeğinde bi problem yok alışkanlık yapmış her akşam süt icer uyur