Daha önce post açmıştım meme reddi yaşıyoruz uzun zamandır bir sekilde emiyordu 3 gün önce emmemek icin uykuda bile ağlayınca mama aldım çünkü elimde sağım pompam yoktu mamayı da pek içmedi elimle sağıp verdim ama tam boşalmadigindan bir de stresten biraz sütüm azaldı gibi hissediyorum. Bugün aldığım pompa gelecek ama bebeğim biraz biraz emiyor döndü gibi. Süt artırmak icin o emdikten somra mi sağım yapmalıyım nasıl olacak tavsiye verir misiniz