erkekbebekan 4.5 aylık bebeğimin ateşi 37.7 ye kadar çıkıyor tüm tahlilleri temiz çıktı bazen calpol bile düşürmüyor bu durumu yaşayan var mı antibiyotik kullanayım mı bilmiyorum kanında enfeksiyon yok
nnoktaa erkekbebekan kanında enfeksiyon yoksa antibiyotik kullanmayın doktor reçete etmediği sürece antibiyotik kullanmayın. İnce giydirin oda çok sıcak olmasın.
2_oglanannesi erkekbebekan benim oğlumda o aylarda 38 e varan ateşleri oldu diştendi tamamen. Neden calpol veriyorsunuz ki bu dediğiniz ateş bile sayılmaz. Diş sıkıntısı başlamış 38.5 olursa doktora gidin daha küçük ateşlenmesi iyi olmaz.
b26ada Doktorlar ne diyor bu duruma ? Antibiyotik kullanmayın bence doktor vermediyse daha çok küçük🌸
hepyerdeyizz yüksek ateş değil falat Sürekli olmaması gereken bir değer . İdrar kültürü verdiniz mi ?
etuerk erkekbebekan antibiyotik basit bişey gibi 4.5 aylik bebege nasıl enfeksiyon olmadan kullanayimmi diye soruyorsunuz ki bir cahil cikacak kullan diyecek onun akliyla mi hareket edeceksin kaldı ki 37.7 yüksek ates bile degil 2.5 yasinda daha agzina antibiyoktik sürmedi herseye hemen ilac düsünmeyin doktorunuzu dinleyin
erkekbebekan Hemogram tahlilinde gribal enfeksiyon çıkmış ama öksürük burun tıkanıklığı yok tek ateş var
deniz42mrs Koltukaltı ateşini ne ile ölçüyorsunuz geçen hastalandık temassız ve çubuk dijital farklı ölçüyor bu sebeple soruyorum. Koltukaltı ateşinde çubuk olanı kullanın dedi doktor ama tabi 38 olunca şurup dedi öyle atlattık süreci