kaymeri Merhaba hocalarım bende yeni atandım bebeğim olduğu için ücretsiz izne ayrıldım izin bitiş tarihim 30.06.2026 olarak yazdım yazın temmuz ağustos maaşını alabiliyor muyum?
18yavuzselim25alparslan kaymeri canım bende öğretmenim ve ücretsiz izindeyim memur benim iznimi 26.06.2026 olarak ayarladı. Seminer haftası okula gidicem yani
kaymeri MamaUygarVibes okul 26 haziranda bitiyor bu durumumu etkilemiyor yani öğretmenseniz bilirsiniz seminer mi oluyor hemen sonrasında
2_oglanannesi kaymeri yok vermedim ama dilekçenizi vermediyseniz tarihi iki hafta kadar öne alın o iki haftayıda beş beş rapor alarak kapatın derim. Ne olur ne olmaz. Yaz tatili geldi başlatmıyoruz gibi bi tepkiyle karşılaşmamanız için diyorum haziran içinde başlayın yani.
elisatay 18yavuzselim25alparslan benimde aynı şekilde. Birsey sormak istiyorum yaz tatili bitiminde bir kez daha dilekce verip izne ayrılabilir miyiz
kaymeri 18yavuzselim25alparslan müdür gelme seminer haftasına başka ilde oturuyorsun dedi 30 yazdırttı hata varsa nasıl düzeltirim verdim dilekçeyi
18yavuzselim25alparslan elisatay tabi 24 ay ücretsiz izni kısım kısım kullanabiliyoruz yani yaz tatilinde maaş alırsınız sonra tekrar ücretsize ayrılabilirsiniz. Ama yeni atanan ögretmenlerde( sözleşmeli) durum farklı olabilir onların izin mevzuatları farklı olabilir.
elisatay 18yavuzselim25alparslan ben 2023 de atandım ama hala sozlesmeliyim belki bende de değişiyor olabilir
idlpdli kaymeri hocam 15.06.2026 dan itibaren başlama dilekçesi verirseniz eğer 2 hafta idare etme durumunuz varsa haziran maaşını da tam alırsınız, bilginiz olsun. Ve hayırlı olsun camiaya hoş geldiniz.
kaymeri idlpdli yeni atandığım için öyle bir duruma cesaret edemedim açıkçası sadece temmuz ağustos maaşını alsam en azından ev masrafına kullanırım diye düşündüm
benvera kaymeri Hayırlı olsun hocam 🌸 Bizde önce maaş sonra çalışma sistemi oldugu icin temmuz maasini bir buçuk maas seklinde alirsiniz, agustos maasi da Eylül 15e kadar olan sure icin tam alirsiniz
catperson kaymeri evet alırsınız. Bir arkadaşım seminer haftasında başlamasını yapıp hem o haftanın ek dersini hem de yazın maaşını almıştı
18yavuzselim25alparslan catperson ama arkadaş seminerden sonra çalismayi başlatiyor semineride dahil etmemiş
catperson 18yavuzselim25alparslan önce başlatması daha mantıklı olur, seminer haftasında rapor ile falan idare edebilir.