octaviablakee Gerçekten insanlar daha zor. 16 aylık olacak neredeyse, susmuyorlar. Zayıf zayıf, şunu da mı yemez, bunu yedir,bizim çocuklara ne versen yerdi, ne biçim çocuk bu.
Kimse anlamıyor. Benim çocuğum böyle, yemiyor işte. Her çocuk bir değil, yok, anlamıyorlar.
Kayınvalide ile konuşmuyorum. Eşim kızımı ne zaman götürse Yemez mi. O abartıyor. Muz yemeyen çocuk mu olur, falan filan oluyor. İşte sana ne, sus, ama susmuyorlar.
Bir laf dedin mi senden kötüsü olmuyor; iyilik için söylüyorlar oluyor.