Merhaba kızlar ben 10 ay önce doğum yaptım ilk 3 ay düzenli adet oldum ama son 7 aydır asla adet olmadım testte yaptım kontrole de gittim ama hiç bir şekilde ters bir şey çıkmadı dün akşam çok afedersiniz hafif adet gördüm sabah kalktım yoktu çok hafif var acaba yerleşme kanaması mı internette araştırdım öyle diyor du bilgisi olan var mı test yapmalımıyım yoksa adet olucağım için mi kanama gördüm yanıtlarsanız çok sevinirim 🥲