Beceriklianne Günaydın kızlar 28 gün sonra doğumum varr kullanıp memnun kaldığınız toparlayıcı korse öneriniz varmı? 😃 Göbek kalmasından korkuyorum 😄
octaviablakee Ben aldım kullanmadım onun yerine yüksek belli toparlayıcı tayt ve sıkı bir şal ile sarmak daha iyi oldu.