elzko Arkadaşlar İstanbul’da bu ameliyatı olan var mı bende olacağım bebeğim 3 aylık çam sakuraya gittim dün 6ay 1 sene gibi zamanlara gün verilir burda, sen daha küçük hastaneye git dediler siz nerde oldunuz acaba nezamana gün verildi
Dmt-01 elzko ben ameliyat olduğumda aynı odada kaldığımız kadında istanbulda yaşıyormuş orda 6 ay sonrasına gün vermişler diye ailesinin olduğu şehire gelmiş ameliyat olmak için.banada doktor anestezi onay verirse hemen yarın yapalım demişti ama anestezi onay vermedi boğaz enfekyisonu geçiriyordum çünkü kan değerlerim berbat haldeydi yani.10 gün sonraya gün verildi oyüzden
3kedili2bebekli elzko ben cam sakurada oldum durumum biraz acildi ama ataklarımı yatistirip hemen aldılar ameliyata
minikkizlar34 elzko elzko merhaba. Be geçen hafta Başakşehir devlet hastanesinde ameliyat oldum. Hemen bir sonraki haftaiçin gün verdiler acil olmamasına rağmen
elzko Dmt-01 siz nerede olmuştunuz bende ailemin olduğu şehire gitmeyi düşünüyorum oyğzden yani sancım olunca dayanamıyorum çünkü bebeğim de küçük 6 ay bile çok bana
Dmt-01 elzko erzurumda oldum ben.doktorumda iyiydi.sonra kontrole gittiğimde bile hemen hatırları yani.ameliyatın ertesi günü odaya geldi muayene etti.benim ağrım var diye istersen bir gece daha kal dedi öyle bir gece daha kaldım ben.bide ameliyat öncesi doktora gittiğimde çocuga bakacak kimse yok diyince ben bakarım diye şaka yaptı.sonra eğer servis yoğun olmazsa odaya başka hasta verdirmeyiz dedi rahat edersiniz dedi.ama tabi çok yoğundu servis ilk gece bir hasta daha vardı ama ikinci gün iki kişilik oda da tek kaldık