zehross00 Bu ay herkesin adeti gecikti sanırım. Benimki de bir gün gecikti normalde gecikmezdi. Ben çocuk isteyen taraftayım😅 2 gün önce test yapmıştım negatifti bugün de olmazsam yine test yaparım. Pozitif olduğunu düşünmüyorum ama bir umut işte
deniz515_ zehross00 gönlünüzden geçen olsun inşallah🙏 benim iki ay olcak gecikeli hamilelik şüphesi pek aklıma gelmiyor nedense 🙈
Hafsaannesi zehross00 ben de istemeyen taraftayım 10 gün geçti 🫣test yaptım negatif inşallah pozitife dönmez😂
1prensh zehross00 doğumdan sonra 10.5 ay adet olmadım her ay test yaptım 16 aralıkta adet oldum şuan adetim gecikti 5 gün gecikmede düzensizlik normal diyorlar istemediğim için teste elim gitmiyor hiç
zehross00 deniz515_ İki ay mı? Hiç test yapmadınız mı? Kan vermediniz mi? Bir gün geçti ben meraktan ölüyorum😅😅
zehross00 Hafsaannesi Ben bugün de olmadım test de yaptım negatif ben istiyorum da olmuyor kaç aydır🥺
Hafsaannesi 1prensh başlarda düzensizlik normal ben ilk aydan itibaren düzenliydim 28 günde olurdum 5. Ayda tam iki ay olmadım sonra yine düzen devam etti bence risk yoksa korkmayın
Hafsaannesi zehross00 rabbim isteyene nasip etsin ben dün test yaptım yine negatif ama istiyorsanız inşallah hamilesinizdir🥰
1prensh zehross00 akşam yapacam artık bugün 6 gün oldu içim çok kötü inşallah negatif çıkarda düzensizliktir bu
Hafsaannesi 1prensh ben korka korka dün yaptım negatif şükür Kan versek daha net ama havalar çok soğuk kızım hastalandı bi yere bırakıp gidemiyorum