Açık konuşucam ilkini göre çok daha acılı, 2. Sezaryenim olduğu için ve doğum esnasında kendimi çok kastığım için spinalin peşine bayıltmak zorunda kalmışlar. Diren de takılmış ve doktor 1 hafta direnin kalıcağını söyledi, direnden dolayı mı bilmiyorum ama inanılmaz ağrım ve sancım var. İdrarımı yaparken feci derecede yanma ve batma hissi var. 13 saat oldu sadece gaz çıkarabildim büyük tuvalete çıkamadım. Yanii gerçekten bu sefer ki ilkini göre ağır geçiyor. Tabii ki minnoşumun canı sağolsun ama umarım bir an önce toparlanırım🥹🫶🏻