Aynı durumdayım 9 aylık oldu gece beslenmese de olur şükür kilosu iyi ama asla emzik tutmuyor kucağıma alıyorum pıs pıs yapıyorum yok ayakta salla yok sarıl yok deliriyor resmen emzik tutmaması bi yönden zor olıyor işte napacagım bilmiyorum bıraksa oda rahat uyur eşimde bende 😅