ilayyu_2 Prensesannesi32 çok geçmiş olsun bugün takip edicem ates yine düşmezse gidicez bizde Allahım çocuklarımıza şifa versin
gularden ilayyu_2 biz de aynıyız gece 4 kalktım yanıyor 12 den beri düşmedi adam gibi 39 calpol Parol aferin 4 saat arayla verdim doktor antibiyotik verdi zimaks orta kulak iltihap olmuş 16 aylık :(
zeytinmom gularden 37.5 yukarı cıkmadı ama ara ara halen sanki cok sıcak gelıyo her yeri bana bide sanırım gırıp oluyo asırı huysuz uyutuyorum 5 dk uyuyo aglayarak kalkıyo
gularden zeytinmom eğer diş dönemindeyseniz ondan yapar huysuzluk uykusuzluk benim oğlum geceleri çığlıkla kalkıyordu en az 5-6 kez çok normal 37.5 da normal korkmayın benim bebeğim iki gündür 39 39.5 az önce yine ateşlendi 😔
zeytinmom gularden gecmıs olsun 🙏🏻 keske cocuklarımız hıc hastalanmasa 🥲 kıyamıyorum hıc bırıne bu gecede kuru bi öksuruk basladı gercekten keske hıc hastalanmasalar
gularden zeytinmom çok doğru keşke 😔 gece kuru öksürük benimkinde de vardı o geniz akıntısından oluyor genelde yüksekte tutun başını odanın nemini ayarlayın bir de rahatlıyordu
ilayyu_2 Kızlar ateşi geçti çok şükür çıkmıyor artık ama burun akıntısı hafif öksürük var hapşırınca iki kez kan geldi tahriş olduğu için midir uyandıktan sonra acile goturcez moralim bozuldu
zeytinmom gularden sadecek kuru öksürü var suan hava verıyoruz zaten normalde de internete de pekmez tereyağ karısımı önerıyolar kesıyomus hıc denedınız mı