Merhabalar 2 yaşındayız normalde bebeğim oturma odasında tek oturup oyuncaklarla oynardı ben mutfaktayken ama son 1 aydır asla tek kalmıyor ben mutfağa gitsem gittiğimi görse bile hemen kalkıp geliyor veya hemen ağlıyor korkuyor misafirliğe gitmiştik orda YouTub dan videolar açmışlar orda demek hayalet mi bişeyler görmüş üstünden atamadı telefon açmıyorum sadece ingilizce videolar flan yükledim tv dan açıyorum kısa ama bu korkusu nasıl geçer unutur mu 🥹🥺🥺