Merhabalar bebeğim 2 ay 7 günlük. Geçenlerde hastaneye gittiğimde kalça çıkıklığı var dediler. Şuan kakasını yapamıyor hastanede lavman verince yaptı ama eve gelince yine yapamadı sadece çişini yapıyor. Gaz çıkaracak bacak hareketi de yapamıyorum aynı sorunu yaşayan oldu mu?