19 mayıs 2023 doğumlu yavrum bu sene göndermek istiyorum kayıt yaptırma hakkına sahip olur muyum acaba biraz önce yedek başvuru varmış şansa bakıyım dedim yaş şartına baktım 2020/2022 doğumlu çocuklar başvuru yapabilir yazıyordu bi mayısta 3 olcaz eylülde açılıyor ya okullar o zaman göndermek istiyorum asıl kayıtlar açıldığı zaman mayıs 2023 doğumluyu alırlar mı ki