Merhaba kızlar 14 aylık kızım 15 gün önce infulanza gribi pozitif çıktı tam topladı derken öksürük başladı ama öyle böyle değil geceleri hiç uyumuyo sürekli ayağımda artık ayaklarımı hissetmiyorum bilgisi olan var ilaç kullanıyoruz antibiyotik onun dışın da evde nhemen geçsin diye ne kullanabilirim