Kızlar kızım 5 yasına giricek 3 ay snra şuan öksürük ateş grip iştahsızlıkla savasıyoruz acile götürdüm sırtını dinlediler boğazına baktılar bisey yok dediler ama atesi oluyor öksürüyordu dün daha kötü oldu sağlık ocagına götürdüm oda baktı bisey yok dedi soğuk algınlığı verdi
Bugün Baska cocuk acile götürdüm yemek dahi yemiyor baygın baygın duruyor boğazına baktı hafif kızarıklık var dedi antibiyotik verdi ates surubu falan verdi eve geldik kızım bisey yemediği için ilacı mecbur aç karnına içirmek zorunda kaldım
Atesi düsmemişti az önce uykusundan kalktı kustu öksürme kriziyle birlikte ilacı 1 saat önce içmişti simdi atesi düsmdi daha tekrar ates surubu ne zaman vermeliyim basına gelen varmı