Ben ilk başta araç gereç olarak hiçbir şey almamıştım ihtiyaç oldukça aldım. Munchkinin kapaklı tabakları ve kaşıkları gerçekten kurtarıcı oluyor. Cam rende kesinlikle şart. Termoslu beslenme çantası. Ve yoğurt yapma makinesi gerçekten büyük kolaylık. Bir de bende eskiden arzumun shake’n take diye blenderi vardı onu da çok kullanır oldum. Mama önlükleri de kumaş değil de böyle silinebilen tarzda olanları sevmeye başladım.
Onun dışında yapacağım öğünler için zeytinyağını ayrı aldım. Yulaf unu, buğday unu, pirinç unu, irmik bunları aldım ama aşırı kullanmıyorum. Kuzu kıyma sürekli dolabımda artık. Hipp bebe bisküvisi, gerberin böyle poşette meyve sebze püreleri, kavanoz meyve püreleri bunlar özellikle dışarda çok kurtarıcı ve açıkçası bebeğimin iştahı olmayınca bi tek bunları yiyor. Lor peyniri ve organik labne aldım. Benim bebeğim 8 aylık olduğu için artık bebek tarhanası da kullanmaya başladım.
Doktorum bana normal suda haşlamamı söyledi. Ayrı bir tencere de almadım. Mama sandalyesi için oyuncak vs. almadım.