Merhaba kızlar bebeğim 17 aylık ve sadece emerek uyuyor bu zamana kadar hep öyle uyudu ayağıma alaştıramadım yada yanında yatarak direk meme diyor hatta gün içinde 50 kez
emiyordu yara bandı yapıştırdım sadece uykuda veriyorum uf oldu diyorum ama uykusu gelince kriz geçiriyor meme diye napabilirim nasıl alıştırabilirim çünkü 17 aydan beri geceleri kesintisiz 2 saat uyumuyoruz oda bende sürekli emmek için uyanıyor vermezsem ayılıyor resmen😒