Kızlarrrr😢. Bu gün kreşe kaydolduk. Daha önce hiç ayrı kalmadık, kimseye 1 saat bile olsun emanet etmediğim çocuğumu ilk ⅔ hafta yarım gün sonra tam gün olarak kreşe göndereceğim. Hiç hazır değilim, oğlum çok sosyal, çok konuşkan, girişken, artık evde canı sıkılıyor akranlarıyla zaman geçirsin istiyorum, evde hep aynı döngü. Bu yaşta kreşe veren annelere siz nasıl, alıştınız? Ya da çocuk nasıl alıştı? Kafamda bin bir senaryo, başta ağlar ağlar sonra çaresiz hisseder, off ne bilim sürekli ağlamak istiyorum