Merhabalar bebeğim 14 günlük, daha öncede post paylaşmıştım, sarılık atlatıyoruz, yalnız sorum şu
bebeğim emerken alttan gaz çıkarıyor ve bununla birlikte hemen hemen her bezine kaka yapıyor, üstten gaz hiç çıkarmıyor nerdeyse , başına gelen varmı yada normal mi acaba bu durum