berosu bugun kardiyolojiden geldik. Geçen sene üfürüm teşhisi aldi 2 yasinda demir vitamini eksikligi teşhisi aldi. Geçen sene gittiğimizde cok agladi bu sene bir daha gittik. Sonuç olarak doktor demir eksikliğine bağlı üfürüm teşhisi koydu. Ispanak, pekmez surekli yedirdim doktoruma sordum neden demiri bunlara rağmen eksik çıktı diye, pekmezle bir şişe her gün verirsen anca duzelir sen mucize mi bekliyorsun doktorlar boşuna mı bunları kullanın diye söylüyor dedi. Evet doğal iyidir ama bazen yetersiz kaliyor. Bu arada sağlık ocağının verdiği demir ilacını kullanmadım once ocean sonra bestiron kullandim ama bir ise yaramadı. Çocuğu 6 ay boyunca her sabah ac bırakıp o boş mide ile portakalla beraber demir ilacı kullandirip 1 saat yemek vermedim mecburiyetten. Çok sukur hem demiri hem üfürümü temiz çıktı artik. Benden size tavsiye doktorunuzu dinleyin ha verdiği ücretsize güvenmeyip içerik araştırıp baska markaya yonelirsiniz ama tamamen vermemek kumar gibi. Alın canlı örnek benim.