adenzeus bizim ev 22 23 vs olmuyor pek ama ben başından beri 1.6 kullanıyorum biraz çocuğuna bağlı ikizler oğlum sadece kısa kol zıbınla giyiyor mesela kızım uzun kol zıbın yada incecik uzun kol tulumla 1.6 giyiyor biraz ikisinin ısı değeri aynı değil ama genel anlamda kısa kol zıbın artı 1.6 njn soru yaşatacağını sanmam ama odanızı 24 lere getirmeyin rahat nefes alıp uyku için 18-22 iyidir