Semra87 Merhaba arkadaşlar..kızım 4 ay 12 günlük 4. Ay kontrolünde ne doktoru ne de sağlık ocağı kan ilacı için bişey demediler tesadüfen başka birinden duydum sanırım 4.ayda veriliyormuş bu konuda bilgisi olan var mı ?yarın doktoru arıcam ama yine sizlere sormak istedim 🙏🤗😘
deletedmom4842 Semra87 Evet 4. Ayda kan ilacına başlanıyor doktor belki 6. Ayı bekleyebilir ama sağlık ocağının 4. Ayda vermesi gerekiyor
NaimeYilmaz Semra87 Benım doktorum oğlum ıcın kan ılacını ıhtayacı olmadıgını saglık ocagından verıldıgınde 6.ay kan sayımına kadar kullanmamamı soyledı. Gerek duyarsa başlatacakmıs 🌸
Meryemdeveci Semra87 bizede vermedi saglik ocağı ben hatırlattım öyle verdi doktorumuzda sordum verebilirsin dedi 2 haftadır kunlanıyoruz
Semra87 deletedmom4842 Yasemin_Tahir-Mete sağlık ocağındaki hemşire den memnun değilim zaten sinir oldum bu olaydan dolayı da insan hatırlatır bende doktoruma hemen sorardım yok hiç bişey demedi :(
Yasemin_Tahir-Mete Semra87 allahtan hemşiremiz ve doktorumuz çok iyi her ay kontrolünü yapar ne yapıp ne yapmamam gerektiğini syler o yönden şanslıyım çok şükür doktorunuz başlatır sitres yapma cnm
Nazz sebnem biz de 3 aylığız çocuk doktorumuz kullan dedi 2 gündür veriyorum bi sakıncası olur mu acaba kafam çok karışık