Papatyam-1 Son 1.5 yıldır geçmeyen âdet düzensizliğim var 7. Günde bitmesi gerekirken 1 hafta daha kahverengimsi akıntılar şeklinde devam ediyor benim gibi olan var mı ne önerirsiniz.
damlaozzz Papatyam-1 Bende bu sorunu yaşıyorum doktora gittim ve kistim varmış tiroidlerimde yüksek çıktı doğum kontrol hapıda ağır gelebilir diyip bıraktırdı ben 3 ay dayanamadım siz 1,5 yıl diyorsunuz mutlaka kontrole gidin