cifcibasigulsum30gmailcom Kızlar bebeğim 1 aylik oldu ama eme suresi 5 dk .. ve zar zor tutuyor biraz sarilik oldu yüzünde önceden sarilik yoktu emiyor emerken acı çekiyormuş gibi direniyor bana çok zor oluyor nasıl düzeltebilirim bu durumu nasıl çözüm bulurum
Annecebebek7 cifcibasigulsum30gmailcom ağzında pamukçuk olabilir mi bende şuan zorla emziriyorum yaralardan dolayı almıyor memeyi
cifcibasigulsum30gmailcom Annecebebek7 evet ağzında yara da var yanak kısmı iki taraf ta pamukçuk olmuş çok stres oluyorum ya bir tane ilaç kullanıyorum pek fayda etmedi
Annecebebek7 cifcibasigulsum30gmailcom karbonatlı su ve tülbent ile temizliyorum ağzının içindeki pamukçukları ben
zerokado cifcibasigulsum30gmailcom Ön sağım yapıp yatabildiğin kadar geriye yatarak emzir ben öyle çözdüm şimdi 2 aylık olduk hep hızlı hızlı emdiği için 10 dakika da karnını doyuruyor 😊 tazyik olayı da zamanla biraz daha düzene giriyorr
hepyerdeyizz Dil bağı var mı ona bakın . Benimkinde vardı doktorlar yok dedi İki aylık emmeyi bıraktı