Merhabalar ,
Oğlum 3,5 yaşında kreşe gidiyor. yaklaşık 1,5 aydır balgamlı öksürüğü ve burun akıntısı var dogal yöntemler de deniyorum ama en son grintuss diye bir surup kullandım cok oksurttu oksurmekten karnı agrıdı acillik olduk. ve o surubu bıraktık. Daha önce erdostin kullanmıştım iyi gelmişti sanki ama emin olamadım.
sanki doktor dışkı yoluyla atıyor demişti ama emin olamadım. Çok fazla öksürük yapıyor mu ? etkili mi ? kullananlarımız dönüş yapabilir mi