kızlar doğumdan 1 yıl geçecek hep düzenlidir. bu ay aslında şüphe edilecek bi şey yaşamadım korunduk ama 5 gün gecikti. test yaptım negatif çıktı. bugün kahverengi açık renk hafif lekelenme oldu daha gelen giden olmadı. bu ay biraz üzüntülü olaylar yaşadım onun etkisi olabilir mi acaba? gidip kan vermeye gerek var mı bilemedim normal evde yaptığım negatif çıktı hööööff.