Bebişim 2,5 aylık ve yaklaşık 1,5 aydan beri yüzüstü yatıyor. Tesadüfen keşfettim. Kucağımda uyuyor bırakınca uyanıyordu. Bi gün o kadar tükendim ki kucağımdaki şekliyle koymaya çalıştım ve tam 3 saat uyudu şok oldum. Sonra korktum nefes alamaz yüzünü çevirir diye sırtüstü yatırmaya çalıştım ama hep uyandı kısa kısa uyudu. Yüzüstü yatmak istiyor ama çokta korkuyorum ya nefes alamzsa diye. Uyanınca koşarak gitmem gerekiyor resmen . WC’de falan olsam ya da geç duyarsam diye ödüm patlıyor. Varmı bu durumda olan . Sırtüstüne nasıl alıştırsam ya. Anasının oğlu işte bende öyle uyuyorum 🤣