gokcebebekk Selam kızlar hamileliğimden önce karaciğer değerlerim hep normaldi, doğumdan sonra şiddetli sırt ağrısıyla safra kesesi taşı farkedildi ve ameliyat oldum, başına böyle bişey gelen var mı
fatmakstk gokcebebekk benim de böbreklerimde taş oluştu acillik olmuştum, doğum sonrası olabiliyormuş şu an her iki böbreğimde taş var rahatsız etmiyorsa almayalım demişti doktorumuz şu an iyiyim
ygzmoms gokcebebekk bende 15 gün önce oldum ameliyat. Hala korkuyorum biseyler yemeye 🙄 bunun alınmaktan başka çaresi yokmus maalesef bende aldırdım
busra969 gokcebebekk bende de aynı sorun oldu bazı sebeplerden aldıramadım ama en ufak yağlı yemekte safram sırtım ağrıyor. Bide korktum ameliyattan nasıl geçti sizin sezeryan ameliyatım zorluydu bu da onun gibi acı verici mi
gokcebebekk Yaa iyi olmana çok sevindim benim doktorum safranın acil alınması gerektiğini söyledi aldırdık :(
gokcebebekk 3kedili2bebekli ya asla yağlı yiyen bir insan değilim etin yağlarını bile tek tek ayırırdım alkol nadir içerdim şimdi yok tabi en azından hamilelikten beri yani şaşırdım ne diyeyim, sen aldırdın mı peki
3kedili2bebekli gokcebebekk bende öyleydim hele gebelikte mideme dokunuyor diye zaten bir şey yemiyordum ikiz gebelikte 5 kilo aldım sadece zaten 55 kiloydum düşünün öyle sağlıklı dikkatli beslenirdim hep ama hormon etkisiyle oluyor doğumdan 5 ay sonra aldırdım ondan önce bebeklerim küçük diye olmak istemedim de pankreatit geçirince acil aldilar 1 ay dikkatli bir diyet yaptım sonra tamamen günlük hayatıma dondum 2 seneye yakındır gayet iyiyim hatta yine hamileyim
gokcebebekk 3kedili2bebekli yaaa çok sevindim sağlıkla kucağına al inşallah 🩷 bende bebek henüz küçük daha kolay olur diye aldırdım hemn
gokcebebekk busra969 benim doğumum normal ama çok zor bi doğumdu, dren diye bi hortum var o cıkana kadar saçma bi ağrı bulantı vardı bende eşim ve kayınvalidem sen o şekilde doğurduktan sonra bu ağrı vız gelir diye moral verdiler sağolsunlar 💕 şuan 4. Günüm benimde bugun kontrole gidicem :(((
alparslanmomms Ben de gebeyken ani bir sancıyla uyandım ayağa bile kalkamıyordum . Düşük yaptığımı düşündüm ama şükür öyle olmadı . Safraymış meğer . Hala çekiyorum sıkıntısını. Bazen saatlerce sancı çekiyorum . Bebeğim 13 aylık biraz daha büyüsün istiyorum öyle ameliyat olacağım
gokcebebekk alparslanmomms ya büyüyünce hareketlendiğinde olmak biraz daha zor gelir gibi geldi bana hemen olsun bitsin dedim bende oldum :(
ferhanilay gokcebebekk bende 2 ay önce ameliyat oldum lohusalığımın 15. Gününde çıktı şiddetli ağrılar bulantılar hep acillerdeydim bebeğim daha 3 aylıktı ameliyat oldum hemen alınması gerekiyordu riskliymiş hemen toparladım ancak dolup taşan sütüm bir anda kesildi meme reddi vs. Çok zor günlerdi mamayla devam ediyoruz ama çok şükür kızımda bende çok iyiyiz şimdi. Çok sık görülüyormuş hamilelik sonrası zaten geçmiş olsun
gokcebebekk ferhanilay yaaa size de çok geçmiş olsun bizde meme reddi olmadı çok şükür sadece anestezili ilk sütü atana kadar sağdığım sütü verdik sonra hemen memeye döndürdük belkide ondandır bilemem umarım iyisinizdir
busra969 ferhanilay ben ameliyat olmadım ama safra atağımdan sonra sütüm gitti 40 gün emdi bebeğim sadece. Şimdi artırmaya geri getirmeye çalışıyorum ama gelmiyor
ferhanilay gokcebebekk tabii zaten o ataklardan duramıyor insan bir an önce kurtulmak istiyor benim ameliyatım hemen olmadı 3 ay bekledim sıkı diyet uyguladım sütün kalitesi düştü e stres ağrı sızı çok azalttı sütümü bebekte mamaya alıştı bu süreçte meme reddi oldu sağıp verdim onu da çıkarttı istemedi maalesef
alparslanmomms gokcebebekk çok iyi yaptınız erkenden olmak tabiki daha güzel. Sancısından kurtuldunuz en azından. Ben gurbetteyim eşim evde bebeğime bakacak benim yanımda ailemden biri olacak. Onun içinde bekliyorum müsait zamanı