Daha evvel ki postumu görenler bilir bugün totalde bebişimin de önden 2 gece kendi kendine kalkmamasıyla 5.gün bıraktı ve hiç zorlanmadım . Memelere özgürlük diye haykırmak istiyorum. 2 kere uyandı bu süreçge 5 dk içinde uyudu . Meger oğluma da zulümmüş gece emmek şimdi Maşallah oğlum uyansa sa su içirip yatırıyorum. Darısı gündüzü kesmeye gündüz memeye aşırı sardı. Ve her gece ne kadar anlar bilmem ama gece uyuyoruz meme de uyuyor gündüz sana meme vericem gece meme yok diyorum 17 aylık olucaz 1 haftaya 🥰🥰 Ay maşallah başlamak isteyene motive olsun inşAllah