yigitinannesii22 5 aylık bebeğim biberona çok alıştı. Lansinoh orta akışlı kullanıyorum hiç meme emmek istemiyor. Nasıl aşabilirim bu sorunu? Sütüm azalacak diye çok korkuyorum
Serifealya Bol bol sağım yapın ki sütünün gerilemesi biberonu vermemeye calisin onun yerine kaşıkla verin sürekli memeyi teklif edin