ipeklinamom yani bariz doktor hatası gibi , peşini bırakmasınlar bence . Yazık mı değil onca emek hissiyat var Allah sabır versin arkadaşınıza . Tez zamanda sağlıcakla bi bebeği olur umarım. Yani detaylı ultrasonda falan nasıl farketmemişler ki aslında bakılması lazım . Muayenelerde de heleki başında farkedildiyse takip edilmesi lazımdı. Dikiş atılıyor diye biliyorum forumda bi kaç posta denk gelmiştim bununla ilgili