prensannesiii14 Ben de hemşireyim kural olarak iki canlı virüs aşısı aynı gün yapılabilir. Sağlık bakanlığının genişletilmiş bağışıklama programında da yazar. Sadece kızamık ve verem için özel durum vardır zaten aşı takvimi de ona göredir. Siz doktorunuzla görüşün o zaten izin verecektir. Ben rota aşılarını kendim yaptım oğluma ağızdan veriliyor zaten.