ymc516_ merhaba, bnm de oğlum 30aylık. Evde artık yapacak bişeyimiz kalmamış gibi hissediyorum. Çok sıkılıyor, etrafta çocuk da yok, sırf vu yüzden bu gün gittim yazdırdım, ama o kadar vicdan azabı çekiyorum ki, ne yapacağımı bilemiyorum. Daha küçük diye düşünüyorum, ilk defa ayrı kalacağız, daha önce bir saat bile aytı kalmışlığımız yok, siz nasıl hazır hissetiniz kendinizi?
Not: kreş türkiyede değil