boncuk1936 yasminalyam yapıyorum yiyor suya bandırıyorum öyle yiyor .çok kuru gelince öğüruyor.zaten bi ara hiç bişey yemıyordu yeni yeni ağzını açmaya başladı .ekmek bile veriyorum