22 günlük kızım anne sütüyle doymadığı için mama kullanıyoruz ilk doğduğunda sma almıştık 2 kutu sma içti çıkan haberler yüzünden hipp mamaya geçtik ilk kolarak hipp organik combotik aldık ben pek beğenmedim suda çözünmesi zor buda sindirimi zorlaştırıyo diye düşündüm hipp organik aldım düz organik combotik değil 3 kez içti kızım ilk içişinde fışkırarak kustu beslenmeden sonra hemen uyumadı çok indirip kaldırdık diye kustuğunu düşündüm sonraki 2 içişinde kusma olmadı ama hala emmek istiyo doyduğundan da eminim hatta fazla içmişte olabilir son 2 beslenmesinden sonra hala emmek istiyo gibi davranıyor hipp organik kullananlar varmı yada benzer durumu yaşayanlar 😢😢