Şuan kiradayız Ankara’da oturtruyıruz en az 2 artı bir alabiliyoruz evler çok pahalı ve3 trilyondan başlıyor en kötüsü araba aldık taksiti bitiyor az kaldı satsak 850 ediyor 1 trilyon anca nakit çıkarabiliriz ne yapsak ne etsek bilmiyoruz eşimin babasının tarlaları var varda para etmiyor imarsız yerler birini bile zor sattılar eşimle hep konuşuyoruz ama birseye varamıyoruz kiramız temmuzda en az 30 olur