Maalesef uzun sürüyor bu atak , ben ne yaparsam çare bulamadım o yüzden akışına bıraktım uykusu gelince uyuttum istediği vakit emzirdim , çünkü zorlayınca daha çok sinirlenip emmiyor yada uyumuyordu , durduk yere ağlamalarında yapacak bişey yoktu maalesef 🥹 sabır edip geçmesini bekledim . Üç ay civarı başladı bizim erken girdi atağa .