Kızlar merhaba neredeyse bir aydır uyuz illetiyle uğraşıyorduk. Mahvolduk Allah düşmanıma vermesin psikolojim bozuldu😂ilk gün kwellada losyonla kremlendik ailecek bebeğim bir yaşında onu da kremledim. Bir hafta böyle devam ettik ama kaşıntılarım iyice arttı yeterli olmadı. Doktora tekrar gittim ziver hap kullandık eşimle. 2.günden sonra rahatlamaya başladık ama cildimiz aşşşşırı kuruduğu için kaşıntılar devam etti hala da ediyor. Günlük evi süpürüp sirkeli sularla sildim prizlere kapı kulplarına kadar. Her şeyi sirkeyle yıkadım hala öyle yıkıyorum. Kaşıntı için alerji hapı yazdı doktor onu da kullandım istemeyerek ama çünkü geceleri ağlıyordum kaşıntıdan uyuyamadığım için. Heeer şeyi ütüledim günlük. Battaniye yastık vs poşetledim 5 gün kadar ağzı kapalı beklettim o şekilde ölüyor böcekler. Düşündükçe fenalık geçiriyorum vücudumda et yiyen böceklerin olması 🫠🫠🫠 her gün sirkeyle kendimi yıkadım dustan sonra sirkeli su yapıp döktüm yatakları bile ütüledim allahım bir daha bulaşmasınlar inşallah. Buradan tavsiye veren arkadaşlar oldu hepsinden Allah razı olsun. Ben elendim yarabbim sen koru 😂😂😂