edaasavas Güzel anneler 4.ayla birlikte çok zor mama içmeyle baş etmeye çalışıyoruz biberonı sürekli ittiriyor acıkıyor ama iştahla içmiyor hiç öneriniz var mı ve normal mi
gizemyaren0 edaasavas mama reddi düzeldi mi benim bebeğim de 25 gündür yapıyor 4.ay atağı artık düzelsin istiyorum gerçekten çok yoruldum yaaa😞😞
edaasavas gizemyaren0 Düzeldik biz çok şükür istemediğinde ısrar etmedim çok az ve çok sık vermeye çalıştım bazen 1 ölçek yaptığım oldu sonrasında kendi tekrar istemeye başladı sanırım atak geçince düzeldi geröekten çok yorucu oluyor çok haklısınız