Öksürük atamadigi için enfeksiyon yapti 1 haftadir antibiyotik kullaniyoruz doktorumuz tatilde oludugu için dün gece tekrar bi ateşlendi bugün başka doktora gitmek zorunda kaldik ve gittik 4-5 gün önce kulak enfeksiyonu geçirmiş kurumak üzere oldugunu kulak zarinda çökme oldugunu söyledi ve adenovirüsü geçirmiş oldugunu söyledi bugün ekstra bi problem görmedi kendi doktorumuz yillardir alerjik dedigi cocugun bugün reflüsü oldugunu ögrendik bu arada benimde bogaz ve kulak zarinda cökme oldugu için antibiyotik kullanıyorum 4 gündür bu cocuga benden geçse antibiyotik geçirmesi lazimdi zaten kulak enfeksiyonu geçmek üzere dedi çünkü tekrar neden ateşi 39.5larda ben kafayi yemek üzereyim yani