gorkmakdmr gerçekten bu konuda nerdeyse heryerden bilgi edindim tecrübe okudum, bir emzirme danışmanı ile de çalışmıştım, benim de sütüm yetmiyor, edindiğim genel bilgiler şu yönde:
1:Yeme ile alakası yok bol su tüketmek doğrudan etkili
2: Bol emzirmek/sağmak
3: Uyumak-dinlenmek
4: Sütüm yetiyor mu endişesi taşımamak, sütüm yetiyor deyip buna inanmak
5: Bol bol bebekle temas ve beyinden ara ara emzireyim uyansın da emzireyim diye geçirmek
Başka damlaymış vtaminmiş fasafisoymuş. Hele şekerli anne çayları zararlıymış.
Süt kalitesini arttırmak için ancak protein ağırlıklı sağlıklı beslenmek ve kuruyemiş tahin dereotu kuru incir hurma bunları yemek iyiymiş. Amabınlar sütü arttırmaz olanı güzelleştirirmiş.
He bu arada uzun süre sadece sağmak sütü azaltırmış bebeğin dudaklarının değerek emmesi gerekmiş. Göğüs kalkanı vs onları bırakmak gerekmiş. Ben biraz yol kat ettim ama bebeğimin midesine hala yetişemedim, ikinci çocuğum sürekli memede çok zor oluyor. Belki sana faydası olur.