Ben oğlumla beraber 30 günlüktü sarılıktan yattık 45 günlüktü çıktık o süre zarfında orada doğum yapmış çoook anne ile tanıştım ve konuştum fakat bazısı özele yetecek param var durumum çok iyi çok şükür ama buradan aşırı memnunum neden özele para vereyim 3 tane çocuğumuda burada doğurdum diyordu bazısı da sokakta doğururum bir daha buraya gelmem doğum için diyordu. Yani diyeceğim o ki, doktor-hemşire-hasta bakıcısının iyisine denk gelirsen güzel ama denk gelemezsen yandın. E buda nasip meselesi.. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın inşaAllah 🤲🏻 duan hep böyle olsun. Ben kızımı çam ve sakurada doğurdum oğlumu özelde doğurdum ama bir daha asla o özel hastaneye gitmem mesela ama kızımda o kadar konforlu ve güzeldi ki herşey. Özelde hiç iyisine denk gelemedim insanların ama çam sakuradakiler anne sıcaklığında insanlardı. Önemli olan iyi insanlara denk gelebilmek 🤲🏻