birbeyazoglanbirkarakiz hepbahar123 düz olmak zorunda değil diye biliyorum. Ajdalar işçiliksiz oluyor
yagmurkokusu_ 20 ayarı ilk defa duydum 14 22 24 ayarı duymuştumda 20 ayar yazmışsınız. Zarar mı artışmı bilmiyorum yani benim fiyatlara baktığım yerde de 20 ayar diyw listede yok neye göre alınıyor ? Ben burmacıyım ama hepsini aynı anda takamıyorum.
Elfgrn hepbahar123 Bildiğim kadarıyla bilezik açısından işçiliği varsa biraz daha düşüyor satın aldıkları fiyat. O yüzden kuyumcular yatırımlık istiyorsan en az işçiliği olanı alın der. En azından bize oyle dediler.
renkliruya hepbahar123 burma alırken sordum ben..bunda işçilik var mı diye.. yok dediler.. zarar olmazmış..ajda çok ince ben pek sevmiyorum.. ikili burma favorim.. küçükken sahte bilezek alırlardı annemler.. Bana onları anımsatıyor.. 😇
esila53 hepbahar123 İkili burmalarda güzel bana ajdalar çok sade geliyor bende normalde üçlü burmaları çok seviyorum ama 10grm şeklinde olmuyor diye biliyorum o yüzden ikili burma şeklinde alıyorum hem şık hem sportif ve hepte takıyorum