Herkese merhaba. Benim bebegim 7 aylik. 3 kilo 335 gram doğmuştu. Tam zamanında hiçbir sorunumuz yok normal doğum olmustu. Sadece emziriyorum. 5.aydan itibaren biraz az kilo almaya başladı. Doktor dedi ki ek gıdaya 5.ayda baslayalim mamaya başlamak yerine. Öyle yaptik ancak ek gıdaya alisamadi her gun deniyorum ya diliyle itiyor ya kafasını çeviriyor. Zorlamıyorum ama ısrarı da bırakmıyorum. Şu an ki kilosu 7.150 gram. Bazı doktorlar emzirmeye devam diyo bazı doktorlar mama ver kilosu cok sinirda diyolar. Mama kaşık maması denedim bugun ama onda da aynı sorun var. Süt sağıp biberondan vermeye çalıştım onu da almiyo cunku hic biberonla almadı. 8 aylik hamileyken babami kanserden kaybetmiştim. Iki hafta oncede annemin kanser olduğunu ogrendim acaba ondan sutum iyice azaldı mi diyorum bilmiyorum. Cok sık emziriyorum mutlu bi bebek kakası çişi uykusu yerinde ama kilo olayi beni cok uzuyor. Cok sukur çocuğum gayet sağlıklı ama her anne bilir ki kilo sinirda ya da az olunca insan kafasına takmadan duramıyor. Ne yapabilirim sizce? Sut azaldı mi geri gelir mi sizin de başınıza geldi mi?