Arkadaşlar merhaba. Oğlum 2023 Nisan doğumlu. Şu anda 33 aylık. Geçen yaz haziran ayı gibi yani 26 aylıkken tuvalet eğitimi vermeye çalıştım ama olmadı sabahları bezi dolu oluyordu. Çişini tutamıyordu zorlamadım. Temmuz sonu ağustos başı gibi denedim. Eylülde okula gidecek diye o zaman da olmadı. Bi şekilde okula bezli olarak kabul edildi. Sınıfındaki arkadaşları büyük okula başladıklarında oğlum 29 aylıktı onlar 3,5 4 arası yaşları vardı. Onlar tuvaletini yaz ayında öğrenmişlerdi. Bende yarı yıl tatilinde öğretmek istedim. Pazartesi günü başladık. Dün 8 kere çiş yaptı hepsini üzerine yaptı anne çiş yapıyorum diyor ama tutamıyordu. En ufak ıslanmada çığlık çığlığa bağırıyordu o nedenle uykudan önce bez taktım bez taktıktan sonra uykuya geçerken kakasını yaptı onda da korktu üzerine yaptığını düşünerek. Bu sabah bezi doluydu uyanınca çişini yapmış muhtemelen. Sabah bezini çıkardım takmadım. Kakasını çamaşırına yaptı. Üzerini değiştirdim. Sonra çişini iç çamaşırına bi iki damla yaptı tuttu. Uykundan önce denedim tuvalete götürmeyi gitmedi öğlen uykusuna yattı uykudan uyanınca çok ağladı istemiyor yapmayacağım dedi . Israr etmedim üstüne de yapmadı. Bez tak istemiyorum dedi dışarı çıkacaktım taktım ama bezine de çişini yapmadı eve gelince yemekten sonra bi köşeye saklanıp çişini yapmış anne çiş yapacağım çıkar dedi bezi çıkardım ilkkez alıştırma tuvaletine yaptı çok mutlu oldu ben yaptım diye sonra da kesik kesik biraz halıya yaptı sonra tekrar klozete yaptı. Uyutuyorum şu an bez takmadım. Sizce bu sürece devam mı etmeyelim yoksa bırakmalı mıyım yaz ayında mı devam etsem bilemedim kime sorsam 3 yaşını geçince kendi bıraktı ne kadar uğraşsam da öncesinde bırakmamıştı diyor. Öğretmeni de zorlamayın dedi.