Oğlum kendini hiç öptürmüyor anca oynatırken öptürüyor ya da güldürmem lazım tek bana değil babasına da öyle küçükken bende öyleydim sanırım bana çekmiş sizinkiler nasıl birde geceleri çok uyanıyor ağlayarak kalkıyor emziriyorum ya da sallıyorum hep Sizde bu durum var mı ? 6 tane dişi var